ROADTRIP

Helt grym dag igår! Började 08.30, första stop Vimmerby för att hitta Black Tattoo. Mellanlandning i Oskarshamn på Donken, kan man ha roligare där? Tror vi förgyllde deras dag!=) Väl framme i Vimmerby, efter några minuter letande och x-antal frågningar om vart tatueraren hade sin lokal, fick vi reda på att man måste boka tid innan även om man bara ska boka tid! Bra att veta för framtiden! =) Vidare mot Norrköping och världen roligaste roadtrip ever!=) Måste göras om! =) Jag fick en egen låt tillägnad mig av min kära bror och Eric! Kan inte bli bättre! =) Synd att jag inte spelade in men den kommer alltid finns kvar i mitt hjärta <3
Ni är underbara allihopa! Nästa roadtrip --> Ullared? Vad sägs?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin