"THE MONSTER BALL TOUR"

Lady Gaga and crew gjort stop i Malmö för genomgång innan premiären för sin turne "The Monster Ball Tour". Hon börjar i på Globen i Stockholm sen blir det vidare mot bland annat Tyskland, Frankrike och England. Biljetterna blev slutsålda och man har nu släppt extrabiljetter till konserterna i Globen. Lady Gaga kommer även tillbaka till Sverige i november och då i Malmö. Hade varit grymt att se henne live! Tror inte ni det? Är det någon som ska gå på konserten?=)

Källa:Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: johanna

Skulle vilja gå, kommer nog bli grymt! Men hörde på radion idag att biljetterna låg på 1200, lite väl saftigt. puss

Postat av: Sofia Forsberg

Fin blogg Denisa!, länkades in på den från Fb =)

Jag Lovisa och Ida va på koncerten. Sen sov vi för övrigt hos Emelie som inte fick följa med ;)) Riktigt grym konsert men hon är också bra märklig Gaga. Så om inte biljetterna till malmö har släppts än, köp! Hoppas allt är bra med dig.

Kram Sofia

2010-05-10 @ 20:09:57
Postat av: Denisa

tack så mkt sofia!!=) svarar här för vet inte om du har kvar din blogg nämligen! hehe

aha oki vad kul! avis jag blir hehe o antagligen emelie me lr:P hehe ja d kan jag tänka mig va kul hehe ja hade hon inte varit udda hade hon inte varit gaga liksom:P ska kolla det direkt om jag kan hitta=) hehehe

ja d e fintfint me mig=) hur e d me dig? rullar på i danmark lr?=)

kramkram på dig

2010-05-11 @ 19:23:30
URL: http://justdebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin