I LOVE MOVIES, MOVIES ARE MY FAVOURITE

Det har blvit en del film de senaste veckorna =) Så här kommer lite filmtips, även om alla inte är så värda att se :P



Trodde den skulle vara bättre än den var (för höga förväntningar kasnke?!), men tyckte den var bra och helt klart sevärd! =)

 


Lite seg, inte för alla, men helt okej.

 


Var inte först riktigt vad jag trodde, men den var riktigt bra. Kul att Adam Sandler gör en mer allvarlig roll =) Check it out! =)

 


*haha* Ja, vad ska jag säga, helt okej film när man har tid över och inte så mycket annat för sig =)

 


I love you,man var riktigt rolig film med sina klichéer =)

 


Ett MÅSTE se! Riktigt bra film, hade inga förväntningar alls innan, men shit vad bra den var! =) Sandra Bullock rocks!

 


Parodifilm på andra dansfilmer. Inte så bra nej, men man skrattar för att den är så dålig *haha*



Tycker man om dans kommer man nog gilla filmen =) I liked it, men det finns ju helt klart bättre *hehe*



Började bra, men gick bara utför sen. Seg film, enligt mig.

 

Tror jag har fått med alla *hmm* Det är de jag kommer på nu i alla fall =) Har ni sett några bra filmer på sistone? Tipsa gärna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin