TRANSFORM ME

På sista tiden har jag färgat mig rätt ofta känns det som *hehe* Det är kul att förändras lite bara genom att ändra hårfärgen eller frisyr =) Så idag var det dags igen! =) Nu inför sommaren och våren kände jag hur mycket jag saknar det ljusa håret jag hade i somras!! Gick till DinFrisör i Kalmar och blev färgad och klippt av Jenny =) Jag blev riktigt nöjd. Även om jag gillade och trivdes grymt bra i både det röda och nästan svarta håret så känns den ljusa färgen bäst =) Resultatet? Det ser du längst ner (blev lugg igen^^). Me like. Me Happy.




Kommentarer
Postat av: Katta

Vad fint det blev gumman! Du är snygg i allt ;)



Och du vi MÅSTE snacka snart!! Har lite att berätta..



Älskar dig! Puss

2010-03-27 @ 11:45:04
URL: http://kattatran.blogg.se/
Postat av: johanna

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin