SHOPOHOLIC

Dagen bestod av:
- färgning/klippning (inlägget innan)
- lunch med Nea och Tunis
- shopping med Nea och Tunis
- jobb
- kolla på brorsans träningsmatch (som de vann med 3-0 *wiiehoo*)
En riktigt lyckad dag med andra ord!! =)


Tunis njuter av solskenet efter ännu en dag med shopping;)


Det är inte bara mina påsar ^^


Loving my new hair and the weather =)


Blev en rosa-vit-randig och en hel vit body från Gina Tricot, 129kr styck =) Bra basplagg!!


Kate leggings från Gina Tricot, 149kr.


Denna fina klänning från BikBok, 249kr. Man ser detaljerna bättre på den svarta bilden, men jag köpte den i rödrosa! Sjukt snygg, tänk er lite solbränna och den klänningen *hot* *hehe* Sen köpte jag även det blommiga linnet i inlägget nedan på New Yorker, 89kr, ett par solglasögon och nu är jag redo för Kreta och inget mer shoppande *haha*


Kommentarer
Postat av: Sheila

Lovin' the new hair, it's gorgeous hun!

XoXo

2010-03-29 @ 03:47:48
Postat av: Sheila

stunner, love ya dress :P xxx

2010-03-29 @ 03:55:53
Postat av: JustDeBe

tack gumman!!=) xoxx

2010-03-29 @ 14:49:57
URL: http://justdebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin