NEW THINGS

Igår monterade vi upp min nya, fina säng, tvn och hemmabiosystemet =) Blev riktigt fint! =) Damn nöjd är jag med allt =) Nu SER jag faktiskt bilden på tvn *haha* Nu är det bara fixa taklampan och vänta på nya hyllan =) Kommer bli sjukt mycker mer plats och det behövs i mitt lilla, mysrum för och öppna upp det mer :D


Man fick inte glömma bort att vila emellanåt;)


Sjukt bra bild (tänk bort blixten bara *haha*) Men nu måste jag hitta ny plats åt mina accessoarer *hmm*


Nu kan jag också pumpa musik på hög nivå som brorsan ;)


Done =)

Och här är bilder jag hittade på nätet så ni kan se helheten på tvn och hemmabion som har hittat hem till mig=)

Sony Bravia 40"


Sony DAV-F200


Kommentarer
Postat av: Katta

Nice bruttan!! Nu kan vi ha filmkväll hos dig utan att vi sitter allt för nära tvn!!

2010-03-05 @ 03:10:38
URL: http://kattatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin