LADIES NIGHT - BE EGO

En bild, eller i detta fall flera, säger mer än tusen ord. Vi hade grymt kul! =)
Enjoy.


@ Melanis place

 


Skååål! Vi tände ljus eftersom det var Earth Hour, borde man göra oftare för det var riktigt mysigt =)

 


Melani, jag, Sanna och Malin

 


Love is in the air! Johans finger ska föreställa en pil som går genom hjärtat...hmm...tycker mest det ser ut som om han ska peta Alex i näsan *haha*

 


Snyggingarna Sanna och DJ Melani ;)

 


Popcorn är ett måste på förfesten ;)

 


På Palace för att ta stämpel, men passade på att ta en drink och kolla läget innan vi drog vidare till förfest nr2 =)

 


På förfest nr 2 hos en av Melanis polare =) Riktigt snygg lägenhet och trevligt folk =)

 

 

 


Tequila time =)

 

 


Roligt hade vi!! =))

 


Kommentarer
Postat av: malin

Åhh så fina bilder=) Haha blev lite förvirrad först när jag såg bilden på oss i baren, för jag kunde inte minnas att vi köpte något när vi var där och tog stämpel... men sen kom jag på att vi visst fick en drink ju! Äcklig som fan dock, men tanken var ju god=)

2010-03-29 @ 17:31:58
URL: http://malintunis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin