I THINK IM IN LOVE...

... in Unforgivable woman by Sean John! Jag behöver ny parfym så jag var på halv jakt igår innan jag skulle luncha med underbara Johanna som är på besök från Götet!=) Och jag hittade THE ONE! Det var kärlek vid första ögonkastet, eller ja luktkastet, ni fattar ;)) Unforgivable woman by Sean John is going 2 be mine soon!! =)) Love it.

Jag och Johanna hade riktigt trevligt! Var så himla kul att catch up, käka varma mackor, dricka kaffe och bara gå runt på stan precis som gamla goda tider, fast i Borlänge *haha* =) Ikväll blir det shake på dansgolvet, men nu work work =))
Vad ska ni göra för kul i helgen? =)
Peace out.

Kommentarer
Postat av: johanna

Det var så roligt och ses igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin