KLÄDBYTE.SE


Har du något plagg, smycke eller dylikt du vill sälja? Eller byta, eller varför inte köpa något nytt till garderoben? Då har jag en sida att tipsa om klädbyte.se. Här kan man lägga upp det man vill sälja eller det man kan tänka sig att byta mot något annat med en annan användare =) Smidigt och bra! Så gå in och kika för man kan hitta riktiga fynd, sen kan man tjäna lite cash själv =) Min garderob hittar på här, och är du intresserad av något så bara kontakta mig! =)
Enjoy.

Just nu vill har jag massa navelpiercings som vill ha ett nytt hem! =) Bland annat dessa, men gå in på min sida för att se fler! =)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, tack! Annars är jag helt omöjlig och tar med mig hela garderoben för bara en helg, men när jag ska till Florida vet jag att jag köper så mycket där så jag behöver typ inte ha med mig något ;)

2010-02-18 @ 18:56:46
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin