INSIDEOUT


Ute sken solen idag och jag ligger nerbäddad i min filt och dricker te...where did it go wrong??? För och se det från den positiva sidan är det lika bra att jag är sjuk nu slipper jag (förhoppningsvis) bli det sen när det är ännu varmare ute =)) Så nu passar jag på att se på filmer och serier (chockad någon?! I think not:P) Ska se den fjärde av Johan Falk filmerna - Leo Gaut =) Jag är inget stort fan av svenska filmer, men de är faktiskt rätt bra. Fast jag tycker att Jakob Eklund aka Johan Falk inte är så bra skådis *I'm sorry but that's the truth* Joel Kinnaman aka Frank Wagner däremot är grym! =)) Have a nice evening.
Peace out.

Kommentarer
Postat av: malin

Krya påååå dig och bli friiiiisk snart=))

2010-04-13 @ 14:52:22
URL: http://malintunis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin