MAKEOVER


New Times. New Changes. New Blog. New Me.
Jag har länge funderat på vad jag ska göra med mitt hår för jag blev så trött på det och ville ha något nytt. Lugg, page, toppa, ljust, mörkt, slingor? Man kan ju göra så mycket! Svaret kom för lite mer än en vecka sen då jag var hårmodell för Schwarzkopf Professional och Åbergs i Kalmar och de frågade om jag ville bli rödhårig. Why not tänkte jag! =) Det blev superbra, hade inte ens tänkt i de banorna innan *hehe* De toppade bara mitt hår, men eftersom jag hade funderat på lugg innan tänkte jag men testar det också!=)) Bokade tid hos Frank och det blev jättebra!=) Jag är verkligen nöjd med hur det blev även om jag inte kände igen mig själv först *haha*
Changes and Opportunities. Me Like.


Kommentarer
Postat av: kusin T

Hej cutie! Jag tycker att du blev jättefin! Jag har också testat att vara hårmodell en gång när vi bodde i Gbg, och då var det ett team som hette Sacha Juan som var riktigt bra. Jag fick röda nyanser i håret, slingor. Det var kul att testa.. =) PUSS!

2009-10-19 @ 22:26:13
Postat av: Denisa

aha oki det visste jag inte du måste ju visa nån gång=)) tack så mkt sötis=) när kommer ni hit o hälsar på?=)pusspuss

2009-10-19 @ 22:59:16
URL: http://justdebe.blogg.se/
Postat av: pernilla (ryd)

Riktigt snyggt:)

2009-10-23 @ 16:20:31
Postat av: Denisa

Tack så mkt!!=)

2009-10-23 @ 17:25:19
URL: http://justdebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin