BLONDE NEVER LOOKED THIS GOOD

Okej, jag vet är lite efter men såg första Ullared avsnittet nu för inte så länge sen. Var ju tvungen och se det när jag såg att Mattiaz var med, alltid kul att se någon man känner igen =) Han är en grymt rolig och skön person! Det ni ser i tv --> så är han i verkligheten. I alla fall det lilla jag har träffat han. Han utbildade sig nämligen på Make Up Studion i Borlänge och jag satt sminkmodell åt han några gånger. Det var riktigt roligt =) Och tydligen har han släppt en låt nu också, ja inte riktigt min musiksmak men jag hoppas det kommer gå jättebra för han =)

Här kommer ihopsatt klipp med Mattiaz och hans mamma från Ullared:

 

Och här är låten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin