THE E.N.D

Black Eyed Peas nya album The E.N.D ( The energy never ends) är faktiskt riktigt bra, enligt mig i alla fall =) Första gången jag lyssnade på det tänkte jag nej men det var ju inte så bra. Men efter några gånger så tycker jag det är riktigt bra och det finns låtar som man fastnar för direkt. Sen gillar jag att de har gjort övergångarna till låtarna direkt så att det blir som en mix av allt eller hur man ska säga =) *hehe* De jag har fastnat mest för just nu är: Meet me half way, Imma be, Alive, Missing you, Ring-a-Ling och Party all the time. Det är ett helt annat beat än vad de har haft innan och jag gillar det =) Har ni lyssnat på albumet? Vad tycker ni i så fall?? =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin