DRESSES

Idag var jag och mamma på en shoppingrunda ute i Modehuset och på stan =) Skulle handla klänning till nyår och julklappar =) Okej blev ju två klänningar, en till jul och en till nyår, men köpte också en julklapp! =) Så nu har mitt julklappshandlande börjat; One down and eight to go =)

Nyårsklänningen är den vinröda och julklänningen den rosa =) De ser ännu bättre ut när man har de på sig. Den stora galgen och den platta dörren ger de ingen rättvisa *haha* Bilderna kommer ju såklart att läggas upp då =) Be patient ;)

 

Me like Gina Tricot's Merry Christmas bags. Stilrena och fina =)


Kommentarer
Postat av: malin

åhh så fina de är=) Men denisa, kan man verkligen ha en ROSA klänning på julafton?! Snacka om att skära sig med tomtens kläder, haha!

2009-12-04 @ 12:19:19
Postat av: Denisa

tack=)

haha jo jag tänkte me på d faktiskt haha men sen tänkte jag man måste faktiskt INTE vara röd lr grön lr svart man kan va rosa!!!=) får ba undvika att stå nära tomten ;)) haha

2009-12-04 @ 14:06:30
URL: http://justdebe.blogg.se/
Postat av: Katta

Men om man är färgblind så ser man ingen skillnad :P

2009-12-04 @ 19:38:23
URL: http://kattatran.blogg.se/
Postat av: tina

nyårsklänningen är hot! själv ska jag vara en fågel, med fjädrar på axlarna..



Puss! :)

2009-12-29 @ 00:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin